öland!

iiiih, imorgon bär det aaav! Öland väntar, men första blir det en snabb stockholm-shopping.
Det kommer lätt bli en underbar vecka!

Nu sitter jag och äter lite youghurt och juice och sminkar mig samtidigt. Ska strax åka till sågmyra och shoppa lite på Lager 157. Jag åker med Emma och Anders, men Julia ska också med. :)
Kvällen igår var väl liiite boring. Jag och Julia gick till skolgården där vi träffa massor med folk. Lite kul var det iallafall.. ;) I'm not gay! haha, fan va vi skratta! Var lite på donken också med lite folk. Gick sedan till kingen. Eller ah, vi stod utanför. Svinkallt.
Sedan vid ett eller något gick vi hem. Hade iallafall ganska roligt, skrattade en hel del vill jag lova! ;}
& innebandy-brudarna som är på cup just nu i örebro är i semifinal!! fy fan va kul! Är bara att hålla tummarna här hemma. ;)

Men nu måste jag fortsätta fixa mig, sen när jag  kommer hem ska jag packa inför imorgon.
Kan blir ett inlägg ikväll.


kyssss!




Söt blogg :D

2009-04-05 // 14:46:50

Kingen?

2009-04-08 // 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback