auktion Tanzania

har precis lagat middagen och käkat, nu sitter jag och kikar på the city, galet bra, tycker jag!
idag har jag varit hos tandläkaren med klassen. Det gick bra förutom att jag hade ett litet hål, men det fixade dom på en gång, så det var riktigt bra! :)
hade ju inge nationella idag heller.. jag som hade fått för mig det. Men tre pers i klassen gjorde idag, så ja.. jag blir väl i mitten någon gång eftersom jag ligger där i klasslistan.
aja, har som sagt nyss ätit, ska ut nu på stora balkongen och fixa med möblerna, flytta om och sopa lite där ute så ska jag olja golvet sen när jag kommer hem från vattengympan! ja, jag ska dit med lisa & manda. ska åka om en timme, så ska fixa det där nu sen packa osv. och cykla iväg till vasahallen! :)

på onsdag är vi lediga pga. att det är auktion Tanzania. Så vi ska jobba hemma så vi får en hundring som vi då skänker till tanzania. Men då tar jag det idag istället! Så jag, lisa & julia sticker till falun på onsdag och shoppar häckarna av oss! Ska försöka hitta något som jag kan ha till sista april, ah får se vad jag hittar på. :) ååh, kommer bli en perfekt vecka! veckan började bra med häärliga nyheter också! ;) hahahahha
fast jag tycker dock det är lite onödigt och småtattigt att vi går halvdag på torsdag.. fast är väl så alla ska kunna betala in pengarna till auktionen.
men nu måste jag sätta igång om jag ska hinna med allt!

kysss!


okeey, då ska ni inte med mig & anders till falun på torsdag då? :) vad var det för häärliga nyheter då? hörs! puss

2009-04-27 // 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback