idiot..

hm, ja.. vad ska man säga om gårdagen. var den värsta i mitt liv. ja hoppas du är nöjd din jävel!

sitter just nu hemma och lyssnar på typisk arg musik som in flames.. det gör mig starkare. för det behöver jag verkligen.. fattar inte hur jag kunde bli så förstörd?! jag kände i just det ögonblicket att jag lika gärna kunde hoppa från ett fönster, jag kände mig verkligen värdelös!
aja, nog om det.

nu ska jag fortsätta peppa mig och kanske sätta på en film. men blir väl dock en film jag sett, vågar inte ladda hem nå mer nu när jag hört flera som fått hem böter på 25 000, haha, inte så kul..
 

puss!



» Emma

vad är det nu sis' ? Vem är det jag ska spöa ner?!

2009-04-22 // 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback