lallala

resten av dagen har jag spenderat med min underbara kusin, bella.
vi har ju inte träffats på jättelänge! eller på släktkalas och sånt men inte riktigt vart. men det var jättekul att träffa henne igen. vi har pratat tonvis vill jag lova! Vi ska iallafall ses inom kort på påsklovet.
jag har lite ont i halsen jag också, är rädd att jag ska bli sjuk.. Jag vet flera orsaker varför jag kan ha ont, men jag hoppas att det är inte är långvarigt.. usch nej, jag ska då inte bli sjuk!
-men 'johan, han lever han...(haha, don't ask)

men nu funderar jag på att sätta på en film, Marley and Me, ahhhw, fyfan va jag gråter till den filmen. den är bäst om man gillar gråtfilmer(!!!), absolut! Ja, nu ska jag sätta på den och sen blir det sängen.



pyyssss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback