tappa matlusten?

cp, jag var nyss klar med mitt inlägg, så råka jag trycka bort allt.. uh, typiskt mig! haha

iallafall, igår gick jag & julia och köpte p&l-biljetter, iih can't wait!
sen gick vi en runda på stan så köpte vi en varsin sallad och gick hem till henne och käkade. Efter en stund kom linnéa också, så vi pratade en massa, som vanligt.
Vi gick till ica för att köpa b&j's också, men när vi väl var där ville ingen ha.. istället ville dom ha pommes, så gick till mcd en sväng, jag drack dock bara vatten & tuggade tuggumi<3 det enda jag får i mig just nu.. jaa, har mått så här sedan salladen igår.. Har inte varit hungrig, och tappat matlusten helt. Fick tvinga i mig några tuggor nu till lunch, men uh, trodde jag skulle spy, bara lukten av det får mig att rysa.. :( min mage kurrar dock lite, men vill inte äta, eller jag blir ju äcklad, så är inte så lätt..

iallafall, så gick vi hem sen till julia, fast linnéa gick hem. Men jag och julia satt vid datorn lite. Sen kom en kompis och hämtade mig, så åkte vi hem till honom och kikade på film. Sen skjutsade han hem mig vid halv 4.
Men ja, kvällen var riktigt trevlig! :)
nu väntar jag bara på att julia ska komma hem från falun så jag kan sticka till henne!
så nu blir det bara att vänta några timmar..

pusssas!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback