fy skäms på mig!

aho, känns som att sommaren aldrig kommer.. men när jag kollade ut på sjön idag såg jag att nästan all is har smält. Så den börjar nog närma sig lite iallafall. ;)

haha, kan bara tänka på studenterna och alla andra som åkt med kryssningen idag! fyyfan va jag är avis, gaalet!
nått mer som är galet är att jag reagerade på en kommentar jag fick på inlägget om peace & love.. jag läste om mitt inlägg och fyfan va egoistisk jag kände mig! jag tänkte på att det skulle vara en 'plåga' att bo vid ett lägenhetsområde, men tänk på dom stackarna.. Liksom gud! ha en festival utanför dörren är nog inte så trevligt.. Inte få ro på en vecka, ljud nätterna långa. Sorry iallafall för det, my bad!

igårkväll började jag kika på twiligt (som jag sett hundra gånger!) men orkade inte titta klart igår eftersom jag skulle upp ganska tidigt. Så jag tittade klart på den i morse. Men ja, jag gick upp tidigt för jag skulle hjälpa moster i ishallen på loppis! Jag kom väl dit strax efter elva och var kvar där tills det var slut(klockan tre).
När jag kom hem slappade jag och så käkade vi tacos lite senare. Nu sitter jag här, sista kvällen på lovet som man skulle kunna hitta på något. Men nej, jag sitter här hemma vid datorn och ruttnar.. usch!
och ju mer jag tänker på hur underbart folket på kryssningen har vill jag bara spy! men om tre år, då jävlar! fyfaaan va kul det kommer bli! haha, att se tre år i framtiden kanske är lite väl, hm ja jag vet inte, men ja. :d
fast blir väl att åka några gånger innan också, bara att det inte är just studentkryssning.

& sommaren, fiifan vart är du? :}
tänk att sitta och grilla i linnéas sommarstuga(haha) vid sjön och åååh. kommer lätt bli en underbar sommar!
det enda som jag stör mig på är att det inte blir någon daldans, det suger. även om det inte är det bästa med sommaren. men va fan, det är ju det bästa hedemora har att komma med så.. men nu? nej inget alls! uh, blir ganska lätt matt på den här staden. nu ska ja fortsätta ha lika tråkigt som jag haft hela dagen typ. Kanske blir att sätta på en film, vi får la se..



kissses
aaand I kind of miss you,




ja fy skäms! :@

2009-04-19 // 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback