avslutningskläder

ja, sitter fortfarande i myskläder, har inte riktigt vaknat känns det som.. solen är påväg ner och jag jar inte ens varit ute än! haha, en typisk söndag för mig.
har legat och degat i min säng och kikat på film, bakde nyss chokladbollar också! Jag och mamma ska strax åka hem till emma och anders så blir att ta med dom dit och fika. Hon har precis fått sitt förråd som varit upptaget förrut, så hon har haft en röra sen hon flyttade in (& det var första mars) så det blir nog skönt att få lite ordning på allt.

åh, jag är så otroligt shopping-sugen! gaah, fick lite summerfeelings och kikade på avslutningsklänning på sidor som nelly, stylebystars, chicy, asos m.fl. men ja, hittade en vit liten pärla på stylebystars, en ganska kort, enkel men snygg klänning. Den var inte så dyr heller, 449:- .
Jag ska ha antingen en vit kläning med färgstarka accessoarer eller tvärtom. Men lutar faktiskt åt en vit klänning!
Blir nog att klicka hem den där och kolla om den passar över huvudtaget! Får verkligen hoppas på det.

Nu blir det att fixa mig och sen åker vi till emma & anders som sagt. Sen blir det hem och fixa allt tills imorgon då skolan börjar. Är ganska skönt tycker jag, komma igång som vanligt och så. Monarna är ju det som inte funkar för mig, men finns inte så mycket att göra åt det.. & funderar på att ta en diet i några veckor, men hinner inte prata mer om det nu!

take care
puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback