tjugonde april

sitter i träningkläderna, fortfarande.. men jag orka inte duscha riktigt än. jag tar det när jag har städat klart på rummet istället!
ja, som sagt har jag och linnéa varit ute och sprungit lite, vart bara 2.5 men bättre än inget, riight?
men jag får sånna problem när jag springer. :s så jävla drygt. för det första får jag ont i min cprygg som jämt krånglar, min axel, min cpbenhinnor som jag hatar.. och fick ont i hjärtat :(( jag fundera på om jag fick nå hjärtklappning eller liknade, usch! ajaa, ska börja städa och hålla på på rummet nu, mamma tjatar som aldrig förr så är ingen idé att slingra ur det..  fattar inte hur mitt rum blir stökigt efter en dag? sjukt
blir att plugga lite hkn också, ska lämna in uppgiften om lägenheten imon. haha, hörde av linnéa att hennes slutsumma blev 8000, haha, jag ba: min soffa kostar 7000.. hahah! jadu, men jag vet vad jag vill ha. ;)

som sagt funderar jag på att dricka en sån där diet i typ två veckor.. ska nog börja tre veckor innan skolavslutningen isåfall. fast mamma är lite osäker på det där, men om jag tjatar lite till så går hon säkert med på det. ;)
men nu måste jag städa vidare, måste hinna plugga & duscha också ju!
pussss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback