4 dagar!

hej,
nu ska jag strax äta lite frukost(eller lunch). sen mså måste jag sminka mig osv.. typ halv ett kommer mamma, så då ska vi åka till anders och hjälpa med flytten! Hans bror skulle nog också hjälpa till sen, så dom kan ta sängen, hyllorna etc.
Imorgon kommer emma hem, hon kommer säkert vara superbrun.. :( haha, men ska bli kul och träffa henne igen.
Är väl skönt för henne att komma hem, och få flytten serverat på ett silverfat typ.. ;) haha! aja,. nu måste ja skyndaaa

puss


Fin blogg du har :)

2009-08-17 // 13:24:06

Hejsan :-) Kikar in och säger hej. Jag har fått hem nya egendesignade linnen om du vill kika :-) kramkram

2009-08-17 // 18:01:18

Hoppas du får en trevlig måndagskväll =)

2009-08-17 // 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback