film-mys (hela dagen)

tjaa,
nu har julia och lisa åkt hem. Eller ja, dom åkte väl för u ngefär två timmar sedan!
Fy fan alltså va vi har fetat oss idag! Åkte imorse och köpte chips & dricka, sen hem och kolla på Step up, Fired Up & The uninvited! Så vart det ju en hel del snack emellan.. ;)

Gårdagen vart iallafall ingen flopp, trotts allt! Först var vi en stund vid sture(vilket var skit boooring), men sen ordnade sebastian så vi kunde festa lite hemma hos honom, riktigt trevligt var det! Fast sen kom grannarna, så vi fick lov att dra därifrån. Då hamnade vi i en gränd i stan, typ. haha! Men det var helfestligt. Jag ska be karolina att skicka bilderna sen, så lägger jag kanske ut lite senare!

Nu ska jag poppa lite pop-corn, ta lite cola och sedan fortsätta kolla på Snuten i hollywood 3, mys!
& by the way, så är jag sjukt nervös inför torsdag... Om liksom fem dagar går jag på Martin Koch gymnasiet, haha, det kommer ta ett tag att vänja sig säga så, haha. ;)

kyss!



coolingar, eller hur? ;)


haha, man får då svulla ibland!

och fan vad snygga vi var på bilderna, kommer allt ihåg vem jag kopierade på bilden du inte la uT!;)

tack för en asgrym helg!!

2009-08-15 // 23:27:41

har frågestund i min blogg, kolla gärna ;)

2009-08-16 // 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback