Fredag, härliga fredag

jaa, som jag sa igår. Jag kommer trivas som fisken i vattnet. Absolut! Riktig härlig skola det där, lärarna är också helt okej.
Att äta för första gången idag var iallafall värst! hahah. Jag var jättenervös! Men jag åt bara lite sallad, för maten var inget jag kunde äta. Jag som inte brukar vara kräsen, men nej, det gick verkligen inte ner. Så var cphungrig till klockan 6.. hahah
Sen kom jag hem, åt , och nu är jag hungrig igen!!1 vad fan har tagit åt mig egentligen? jag är jämt hungrig nu för tiden.. :s och då menar jag hela tiden! så sjukt.. 

iallafall, så efter skolan satt jag och lisa och väntade på mamma, som skulle skjutsa oss lite. Vi fixade lite grejer på stan osv. :) 
Nu öser det ner regn. Riktigt tråkigt! Egentligen så skulle jag hem till syrran och ha filmkväll, eftersom dom hade nån hårddisk där med typ massa filmer på, men icke. Vi sket i det. Jag orkar faktsikt inte, och så regnar det ju sjukt mycket. Och mamma är på typ fest, eller ja, gatufest. Haha, låter som någon festival, men det är ju bara för våran gata.. :P Så hon kan inte skjutsa heller. ;p
aja,, lisa fråga om ja skulle med och köpa lite godis, så kanske gör det istället.. Är sjukt sugen, vem vet om vi spenderar kvällen tillsammans eller om vi går hem till var och en.. :)


pussss



höst? brrrr


fin blogg!=)

2009-08-21 // 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback