i-lands problem

hejhej,
just nu sitter jag och plattar mitt hår. Sedan blir det att ta på sig bikinin och käka frulle på balkongen i det fina vädret! :)
jag har ju färgat hår just nu, det är alltså inte m in riktiga hårfärg.. och då har inte jag färgat utväxten och så sedan skolan. Mitt hår är alltså väldigt ljust vid hårbotten. Typ ljusbrunt. Så jag funderar på att kasnke färga mitt hår ljusbrunt. Men jag känner mig säker och jag passar ju i mörkt! Så ja, och skolan börjar om två veckor. Så känns lite riskabelt att börja färga håret ljusare nu! :P hm, ja vi får se om jag kommer till skolan med ljusbrunt eller mörkbrunt hår. Vad tycker ni? Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, haha! men nu ska jag fortsätta med mitt hår, sen frulle som sagt!

kysss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback