I ♥ shoes

hej allihopa!
har precis kommit innanför dörren efter att ha skjutsat syrran till jobbet. Vi drog så fort mamma kom hem, så hämtade vi Nelly paketet också! ååh, mina snyyygga skor, love them! Sen vart det en glass från mcd i denna värme!
Jag har inte gjort mycket idag heller. Blev frulle på balkongen idag igen, sen har jag bara chillat.

Nu ska jag städa mammas bil, som ja har lovat henne i flera veckor. ;) Men idag tar jag mig i kragen och gör det. Lite senare mot kvällen ska jag städa rummet också, jag tar det när det är lite svalare. Sen ska jag börja packa eftersom jag åker till min stuga i Idre imorgon! Blir skönt att komma bort lite.
Jag ska också få låna emmas gamla mobil så jag har nån musik på resan. Jag kan ju bara ha tre låtar nu när jag inte har något minneskort.. ;P Men snäll som hon är, får jag låna hennes gamla mobil som sagt!
Nu ska jag ut i stekheta solen och städa/tvätta bilen!

see y'all!


» Sara

åh, vill med ha nya skor !

2009-08-05 // 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback