sasha- världens sötaste hund?

hejhej,
idag var jag som sagt med lisa! vi var ut lite och gick med hunden som hon är hundvakt åt! Så himla söt, Sasha heter den! Så himla snäll också! aja, vi bakade iallafall lite och så kikade vi på freaky friday, haha! Sen hämtade mamma mig, så åkte vi och köpta lite mat. Sen hem till syrran och anders för att plocka lite(eftersom dom flyttar om någon dag och emma är i bulgarien). Sen kom vi väl hem runt halv 10. Så nu har jag suttit här sedan dess.



Jag fick reda på att det blir fest imorgon. Så ska förkröka hemma hos jullan tror jag! Sen sover troligen lisa hos mig på kvällen. :) Nu ska jag måla mina naglar lite och sen test-sminka mig lite.. ;) efter det blir det sova, är sjukt trött!

puss & godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback