stäääda!

heej!
Just nu håller jag på att städa! Det går lite segt (speciellt när man har datorn på!) men med lite musik blir allt bättre. ;)
Jag vill ha ordning och reda på mina grejer nu när skolan börjar imorgon. Så jag vet vart allt finns och så!
För det går ju fortare att bara ta det från 'sin rätta plats' än att behöva vända upp&ner på hela rummet för att hitta EN grej.. hehe, så ja, jag vill ha ordning tills imorgon!
igår hade ju jag möte med min blivande handledare Elin, min storasyster kom hem från Bulgarien & jag fick en tidig födelsedagspresent! Mer om det skriver jag om ikväll! Nu ska jag fortsätta städa och när det är klart blir det att prova lite outfit's till skolan imorgon! :)


lateer

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback