,,,

20 saker ni inte visste om eemeliehedlund!

Jag har insett att min senaste kyss: inte betydde något
Jag pratar: mycket
Jag avskyr när folk: snackar skit
Min bästa vän/vänner är: är de bästa!
Min första vän/vänner hette: Julia & Linnéa
Kärlek är: ?
När jag borstar tänderna: så tänker jag mycket
När jag lagar mat: blir det oftast lyckat
Jag tänder på: snygga armar och tatueringar ;)

Jag är rädd för: spindlar!
Den värsta känslan är: avensjuka
Den bästa känslan är: att verkligen känna att man lever livet!
Jag är bäst på: att bry mig
Jag är sämst på: att komma i tid
Om jag va ett djur skulle jag vara: en tiger eller katt
Min mobiltelefon är: egentligen inte min..
När jag vaknar på morgonen: går jag upp, stänger av klockan och lägger mig igen!
Just nu tänker jag på att: jag måste städa mitt rum(för att hitta några viktiga papper)
Bebisar är: söta =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback