helloo

Ah, nu har jag duschat och är klar för sleeptime! Men ska väl skriva lite om helgen och så först.
I fredags vart det shopping med lisa i borlänge, så kollade vi också på lite fotboll där, eftersom hennes bror spelade. Dom vann iallafall med 2-0! :) Sen åkte jag hem till pappa och bara chillade.
På lördagen åkte jag med pappa & cath till farmor och farfar. Var där några timmar sen hem och så tog vi det lungt. Träffade också daniel enliten stund, den j*veln är på mallis just nu! ;) usch va jag är avundsjuk.. haha
På söndagen vart jag väckt, pga att vi skulle åka till Orsa på en trämarknad, eller ja, det var iallafall tänkt så. Men när vi kom upp dit hade dom tydligen slutat med det.. ;p haha, så vi gick in i björnparken istället. Var faktiskt riktigt kul! Sen kom vi hem ganska sent, så då åkte jag hem till mamma. Fy fan va helgerna går fort!

Idag vart det att Lisa följde med mig hem, lite spontant sådär.. haha, fyfan va vi har skrattat! ååh, gud.. ;)
Hon åkte väl hem för lite mer än en timme sedan, vi käkade och kolla på twilight, var riktigt soft.
Nu blir det sängen, puss!


Lately I've been hard to reach
I've been too long on my own
Everyone has a private world
Where they can be alone




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback