16:40

Tja!
Idag har det varit skola, prov tom.! Kändes helt okej faktiskt. Får hoppas på det bästa iallafall. :)
Efter skolan gick jag hem till emma och chillade lite. Sen klockan 4 kom mamma och så åkte jag hem för hon skulle till jobbet igen. Sen nu klockan 6 åker jag med emma och anders till borlänge. Emma, skulle byta några klänningar och så. Blir nog att kika på l ite kläder också, hoppas jag.. ;) Känns skönt att kunna göra något annat än plugga om dagarna. Har prov på fredag, men jag pluggar imon va fan. Orkar inte?! Men så blir att shoppa lite idag, troligtvis!

Nu tänkte jag fixa mitt hår lite. Eftersom jag försov mig lite idag igen så hann jag knappt med det imorse. Så har sett helt fucked up ut.. Så ska fixa det nu, och fixa sminket, fortsätta lyssnar på underbara lars och alla andra, sen är det väl dags at åka typ. :P

Vad ska ni göra den här onsdagskvällen? :)
PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback