ajaj!

Mja, tog vaccin mot svinis idag ju! Gick gallant, har dock pissont i armen. Vilket alla får tror jag. Hade asont precis efter, sen gick det över efter en stund. Sen gick ju jag & lisa till ica och köpte lite hårfärg, träffade också Daniel där med hans flickvän. hehe
Sen gick vi upp mot wiernan och köpte oss varsin baugette och en cola! ;) Sen bar det iväg hem till lisa, käkade, sen började jag fixa med lisas hår(tog en evighet med den jävla hettan..). Vi var båda lite oroliga över resultatet men det visade sig vara en succé! Jag gjorde sedan mitt hår, trodde det skulle bli blått.. Haha, men nej, när jag tvättat ut färgen, blåst det osv. var det blackie! :D Har någon enstaka fläck, men vafan. ;)
Sen efter något Tila T. avsnitt så åkte jag hem. Så nu har jag fått ont i armen igen. :( Men ska bita ihop och göra svenskan (=intervjua mami).
Sen blir det sängen alltså. Kommer ut bilder imorgon, eller något..!
pösssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback