dan före dan, före dan, före dan, före dan före doppardan?

hallå, har inte bloggat sedan igår eftermiddag. Känns som evigheter sedan, haha!
Men eftersom jag är hemma hos pappa blir det inte så mycket bloggande. Har andra saker för mig helt enkelt. :)
Jag shoppade igår i alla fall. Dock INGEN julklapp.. fan va jag är värdelös, haha. Men kom dit halv 7, så stänger dom ju 8. Så hann in på 3affärer? aja, jag fick hem lite till moi istället. ;)
Köpte;
en beige paljettväst, H&M
ett par svarta vanliga leggings, H&M
hårspray & mascara, H&M
svarta strumpbyxor, LINDEX

en svart nyårsklänning, GT (som jag fick av bästa syrran! tack<3) 

Sen käkade vi också i blg, sen åkte jag hem till pappa. Så var jag hundvakt eftersom pappa och cath var på firmafest. Haha, fick lite smått damp på hundstackarn.. men sen kom dom hem vid halv 11, så det var skönt att det inte var längre. ;) Sen chilla jag hela kvällen.

Idag åkte vi till Falun för att köpa en väst till vovven, hittade en perfekt. En som man kan ha året runt. Han vill ju knappt vara ute nu pga. kylan. Haha, fast det vill inte jag heller, så jag förstår honom. ;)
Sen kom vi hem, så gick jag och mötte emma och trodde näsan skulle falla av för den var så kall! Sen åt vi, Daniel och Touya(stavning?) kom också förbi en snabbis. :)
Jag och pappa åkte till ica och köpte lite tills på torsdag(JULAFON!!:D) sen hem och sedan dess har jag bara tagit det allmänt lugnt. :)

Nu ska jag testa min klänning igen!
PUSSSAS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback