freak

Hej!
Kom precis  hem ifrån bion! Har sett New moon. Såg ju den hos lisa förrut men då pratade vi medans, det var dålig kvalité och hade ingen svensk text. Så då fattade jag inte så mycket. Men nu är alla pusselbitarna på plats. Jag låter säkert som värsta Twilight freaket. Hm, kanske jag är det? Haha, är ganska beroende, eller har blivit det på sista tiden. Antingen kollar jag på en film, lyssnar på musik eller läser i boken om Twilight. Freaky ha? Haha
Nej, men jag tycker berättelsen är underbar. Fick hålla igen några gånger på bion. Är så hemskt med hjärtesorg men endå så underbart med kärlek? Varför jag fastnat så för den, kan jag nog inte ens själv berätta. Eller det är klart. Jag tycker den ju är asbra osv. Men jag vet inte, det är något mer. Kanske att jag önska jag var Bella(haha, säg någon som inte gör det), inte för att vara med Edward eller jo det också såklart. Men att vara med om sånna otroliga saker, leva farligt.
 Är ju lite skillnad från vad jag har i mitt liv. Haha, nej nu ska jag sluta innan det går way too deep.. ;)
 


Innan bion var jag & emma hos pappa. Han och Cath' åker till Idre på tisdag och över nyår. Skulle gärna följt med, men nu har jag ju så mycket planerat redan. För att fira nyår här i stan(hålan) är riktigt jävla värdelöst. Är hellre i stugan, mitt i skogen, där det är helt tyst framför brasan. Och äter gott och bara tar det lugnt. Vi får se om det kanske blir av nästa år? Ja, vi får se..
Anyway, så var vi där för att bara umgås lite. Var där kanske 2timmar. Fikade lite & pratade lite. Jag ska ta med pappas tröja han fick i julklapp utav mig och emma till borlänge imorgon, ska byta storlek. Sen så ska jag förminska min klocka jag fick också! Så måste jag hitta ett par skor jag kan ha på nyår, som jag sagt. Ska även bara shoppa rumpan av mig med lisa & ranja som precis har kommit hem<3 och med ida och jullan! Kommer blir underbart med en 'girls day out!'




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback