puss

Har nyss haft min vanliga tisdags mys efter skolan. Kollade klart på Tourmented, nya oth & GG avsnittet. Nu lyssnar jag åp chris browns nya album, riktigt bra! :)
Nu ska jag börja plugga företagsekonomi. Har sista provet i det imorgon för ettan nu då.

Förutom prov imorgon och matteprov på fredag händer det inte sååå mycket. På fredag är det ju Lucia, så ska kika på det i kyrkan med skolan, fika osv. Sen har jag inte bestämmt mig om jag ska åka till Avesta och kolla på lussebandy(liten innebandy tunering) eller stanna hemma och mysa framför idol-finalen! Måste ju se till att min favvo vinner.. ;) Vem tycker ni ska vinna? Jag själv tycker båda är värda det, men måste säga Erik! Ända sedan man fick veta topp 11 så har jag velat haft dom här grabbarna i final!
På lördag blir det nog mini-bio kväll hemma hos Karolina. Ska kika på New Moon i hennes stuga, mysiiigt! :)
Nu ska jag käka.

laater!


inte är han så tokig att kolla på heller.. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback