:)

hallå!
sitter och har nästan nyss kollat på 'Tomten är far till alla barnen'! Haha, bästa julfilmen eller vad? ;)
Nej, idag har varit helt värdelöst, faktiskt! La mig inte förns tre igår, satt uppe med mina kolpennor och skissade för fullt! Så vaknade jag vid elva av telefonen som ringde. Kunde inte somna om fter det heller. Så vara  bara att stiga upp. Sat mig vid datorn som vanligt. Tankade också hem 'My sister's keeper'. Så underbar film. Grät nog igenom hela filmen, haha! Käkade också lite frukost. Sen har jag inte gjort något särskillt.

Funderar på att städa rummet lite, sen kanske läsa? :P Fast hörde att det var mat nu också.
Hade ju värsta planerna om att åka till blg på mellandagsrea idag, men mamma ville inte köra när det var sånt oväder.. Men vi åker nog imorgon istället! :) Får hoppas att det inte är allt för utplockat bara. En sak jag vet jag ska köpa är nyårsskor! Funderar på någon av dom här. Har kollat på dom ett bra tag, dom är ju galet snygga, eller hur?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback