filmmys

Om ca 3minuter är min film klar, så tänkte skriva lite nu då.
Igår Var vi hos farmor och farfar en stund, vi fikade och pratade som vanligt. Sen kom vi hem och då åkte jag till mamma på en gång. Satt mig vi datorn och pratade lite med lisa, så vi gick och mötte varandra. Var ute och gick en bra stund, hade så mycket att prata om. ;)
Sen gick vi hem till mig en snabbis sen iväg till lisas kompis, så drack vi te och kollade på film med han och hans kompis. Dock fick vi lov å gå vid 12 då de blev massa strul.. haha! :P Men hade riktigt trevligt i alla fall. Jag sov då hos lisa, så vaknade vi vid tolv idag, så hämtade mamma mig kanske vid 2? Så fick jag förklara lite grejer. Men allt ju bra i alla fall! :)
 
Nu blir det film, Love actually, första gången jag ser den!
PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback