hallå!

Vaknade för en stund sedan. Tack vare Lisa, fast det var ganska bra annars hade jag sovit bort hela dagen.. Har inte sovit bra alls inatt. För det första somnade jag inte förns halv 4 så vakna jag runt 5 och hade världens jävla mensvärk ända tills klockan 8, då gick jag och tog en ipren, då lugnade det ner sig. Och jag kunde äntligen sova lite! :b

Men vad gjorde jag igår?! Jo, först höll jag på att missa bussen till blg, haha (y)
Sen skämde vi väl bort oss ett antal gånger på bussen, men sen började vi shoppa! Dock köpte jag bara två saker. Ett par aaasssnygga skor(kommer säkert inte kunna gå i dom men!) & ett läppstift! Fast förminskade ju min klocka och bytte pappa tröja. :) Men jag var nöjd som dte var, orkade inte spendera så mycket pengar heller. Tar det kanske i januari istället? :) Vi åt också på tacobar, men jag och ranja fick aldrig vår mat.. :( Fast modiga jullan sa åt dom, hah! :) Sen fikade vi också i väntan på bussen. Träffade också på karolina och linus ett antal gånger! :)
När vi kom hem gjorde vi väääärldens roligaste film! Fy fan va kul det såg ut, ska kolla om ranjis kan skicka den så lägge rjag ut. ;) Sen gick jag till pappa och lämnade hans kofta, sa också gott nytt år!
Efter det gick jag till jullan(som bor granne med pappa) och så fixade vi os lite, hon jag och ranja! Lisa kom också efter en stund. Så då gick vi mot pro, dock lämnade vi av lisa på vägen. ;}
Men gick i alla fall på en födelsedagsfest, inte speciellt kul att vara helt nykter, men jaa.. :P För att komma lite på fest-humör tills på torsdag kanske.. ;)
Vi drog hem till julia vid ett, var där typ en timme. Sen gick jag och ranja tillbaka till pro. Dock gick jag hem, var så jävla trött. Så tog mig en skinkmacka och massa att dricka, sedan gick jag och la mig, lässte lite i favvo-boken, sen sov jag! :)

Nej, måste börja göra i ordning mig nu, ska strav möta lisa på stan! Ska köpa foundation, kanske en parfym och typ lite kläder på next. Vi ska också köpa hårfärg! Så efter det ska vi gå hem till mig och färga! :)

Aja, måste skynda lite, LATER




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback