handlat det sista

Har inte hunnit blogga förns nu, i princip. Jag och syster var på stan vid lunch en sväng, hon hjälpte mig lite med julklappar till anders! Sen köpte jag julklapp till henne också. :) Efter det åkte jag och mamma till leksaksaffären och köpte en present till min kusin som fyller 8år(tror jag :s) imorgon, åkte sedan till ica och handlade lite julmat, bl.a. julskinka! Så nu är den färdiggrillad och vi ska strax ta oss en macka, mums!

Har också hunnit med att städa och baka hallontryffel, som jag sa att jag skulle göra! Dom vart riktigt bra, ska ta med mig några till pappa på julafton till släkten hade jag tänkt! :)
Imorgon blir det att damma av och dammsuga mitt rum, samt moppa golvet! Sedan ta fram kläder osv. till torsdag, så allt är klart. Blir att åka upp på stan en snabbis också tror jag, ska hjälpa mamma lite med julklappar och så ska jag hämta emmas julklapp som ann-sofie slagit in och är klar, tack å lov! Är det något jag inte tycker om, så är det att slå in paket..Tycker ni om det? Kan vara så för att jag, utan att överdriva, suger på det. Ser ut som att en 5 åring slått in det. Som tur är har jag bara slått in 2paket i år, nyss rättare sagt. Fick lite damp, men dög väl till sist.

Nej, nu blir det skinkmacka och julmust :}
& förresten så är granen klädd (sedan igår tom.)!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback