high school year in the U.S

Gissa vad jag har gjort i princip hela min kväll? Jo, jag har läst Josephine Qvist's blogg. Hon är en 17åring från Örebro. Som nu är i Illinois, i en liten stad som heter Pinckneyville (det ligget ca 1,5 timme ifrån Saint Louis) och går ett high school år där! Tycker hennes blogg är otroligt bra och intressant. Jag själv skulle gärna åka dit, om jag inte vore så feg.. Och så kostar det massvis, med alla sprutor, flyg, mat osv. Men när jag tagit studenten och pluggat klart, så ska jag i alla fall åka dit. Kanske ta en roadtrip? Skulle också vilja testa att bo där, kanske ett år? Men ja, det är väl komplitioner det med. Men vem vet? Den som lever får se. ;)

HÄR HITTAR NI JOSEPHINE'S BLOGG!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback