"mini-lucia"

Imorgon blir det att kolla på Luciatåg med skolan i kyrkan. Efter det blir det lite fika och mys. Börjar dock med lektioner efter det. Har ju också matteprov imorgon, så har legat och pluggat in statistik idag!
Jag tänkte att jag skriver nu istället så jag slipper imorgonbitti, för vill inte direkt komma försent till kyrkan när alla sitter där, haha! Sen på kvällen åker jag till Avesta på Lussebandy, blir nog kul! :) Har dock ingen skjuts hem, så vi får se hur jag kommer hem, kanske jag får gå? haha :p

Nu ska jag hoppa in duschen, sen plugga lite till sen sleeptime!
PUSSAR



lucia tåget på min skola sög.. vafan, tärnorna ska väl ändå inte vara svartklädda ?!

2009-12-11 // 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback