mjaou

HUR BRA VAR INTE LASSE IGÅR DÅ?!

Han var asbra, som alltid. Han levererar otroligt mycket. Mer än så. Jag kan ärligt säga att den här helgen i Gävle, har varit några av dom bästa dagarna på mitt år. Om inte mitt liv..?
Även om det varit strul, även om jag har bärt på ca20 kilo på mina axlar så jag har träningsvärk, även om vandrarhemmet hade jävliga tider (och var läskigt..), var det sååå värt det.

På lördagen kom vi väl fram runt ett? Och vandrarhemmet öppnade 5... Så vi letade på ett fik och satt där tills dess. Sen så fixade vi oss snabbt, sen åkte vi tio över 6 till Läkerol och så kom vi in 7.
Dock var förbandet (Anderas Grega) inte de bästa.. Men det kunde verkligen inte förstöra min kväll, no way!
Sen kom Lasse. Åh, så himla fint. Han kom ut TRE gånger. När han kom ut tredje gången sjöng han Elegi. Då kunde jag verkligen inte hålla tillbaka, det rann en tår eller två.
(Jag vet att det kan låta överdrivet. Men om man inte sett honom live kan man faktiskt inte säga något. Det är väldigt speciellt..!)
Efter konserten åkte vi in mot stan, runt elva. I en proppfull buss. Och jag menar proppfull. Jag lovar, det fanns inte plats för en enda männskia till där. Haha, trodde seriöst att det skulle släpa i backen! Men icke. :P
Kom till stan och käkade lite mcd och så träffade vi Saras kompisar Fanny & Martina. Mycket trevligt! :)
Sen var vi aströtta, så bar iväg mot vandrarhemmet halv ett.
Upp när klockan ringer halv 10 typ. Sen skulle man vara ute tio... Och vårat tåg gick 5! Så vi gick tillbaka till fiket som vi var på på lördagen. I gallerian, så vi shoppade också lite. Jag  köpte en svart tröja, snoddar och ett svart diadem med en rosett!
Sen åkte vi hem, vilket vi tyckte var skönt.

Men har verkligen haft en härlig helg. Fina människor, mycket skratt och fin musik!
Kommer lägga upp bilder/filmer så fort alla skickat runt osv men här får ni iallafall ett smakprov. ;)
PUSS & TACK FÖR DEN HÄR HELGEN TJEJER OCH LASSE!


<3


tack själv tjejen<3

2009-12-07 // 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback