Nu är det nära alltså!

Är mitt i städandet, men tänkte bara skriva lite nu, så slipper jag göra det ikväll. ;)
Jag var som sagt på stan med mamma, hon köpte klart alla julklappar. Sen efter det gick jag upp till emma och anders och städade hela lägenheten! Tog drygt 2½ timme. Dom sa att jag kunde få pengar också, men jag tror faktiskt inte jag ska ta emot det. Det får vara som en liten julklapp till dom(även om jag har annat också!..). Åt ju 2 pepparkakor imorse till frukost, kanske därför jag är så snäll, eller vad tror ni? ;)
Sen hämtade i alla fall mamma mig, så köte vi mat på mcd, för vi orkade inet laga någon mat. Så jag satt mig framför twilight och åt! :) Sen så började jag ju städa, och håller fortfarande på. Nu ska bara dammsugas och moppa golvet, sen är allt klart. :)
Nu har Nobbe kommit hit, och alldels strax kommer emma, sen kommer anders lite senare. Så blir det lite julmiddag här hemma. Guuud så mysigt! :) Sen ska jag välja kläder tills imorgon. Funderar också på att ladda hem New moon. Har ju sett den förrut, men fattade inte så mycket då. Tänkte göra ett nytt försök! ;)

PUSSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback