tredje advent

Tog precis fram min ben & jerry, ska smaska lite på den tänkte jag, sen fixa i ordning allt tills imorgon. SISTA 5dagarna i skolan nu på några veckor. Så grymt skönt! Dock har vi massor nu i veckan. På tisdag är det samhällsprov och spanska-glosor, onsdag ska person- & miljöbeskrivningen vara inne, fredag engelskt grammatikprov efter avslutningen! hm.. aja, sen får jag vila, tack å lov!

På eftermiddagen åkte jag till moster, som behövde hjälp med datorn. Självklart ställer man upp! Ska hjälpa henne lite mer sen på lovet tror jag. Sen kom emma och anders på lite julmys och fika. Ester följde också med, försöker ju vänja henne med gunwald, men ah, det gick som det gick.. :P haha
Sen blev det väl lite plugga och så.
Ska äta lite till nu, sen fixa sen plugga lite, sen sängen!

PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback