04/02 -09

hehej!
yes, i tisdags hade vi nationellaprov i svenska. Det gick faktiskt riktigt bra tror jag! och imorgon har vi och np men då ska vi skriva en uppsats, känner mig inte lika säker på det dock.. men det är väl bara att göra mkitt bästa antar jag. idag iallafall, var det bad i skolan. Det var inte så jävla drygt som jag tänkte mig. Är väl dags att börja vara med på bad-timmarna nu. Det vat liksom min första i hela nian. aja, blir att sattsa stort nu tills slutproven. Känns som jag vill hinna med så mycket nu. Träna, hinna med i skolan och pluggapluggaplugga, dessutom att umgås med älsklingarna!
men jag får anstränga mig, sista termin, sista terminen på vasaskolan, sista terminen på högstadiet.

nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik samtidigt som jag kikar på life of ryan, är han inte gaanska snygg? mhmmm! sitter hemma hos syster så hon kommer nog strax hem. Sedan kommer mamma också och hämtar oss så åker vi upp till moster annika. Emma ska fixa både hennes och mammas hår. Jag ska nog passa pojkarna lite, och hjälper förståss till om dem behöver hjälp! Annars händer det inget särskillt i livet asoo.. np som sagt och det är väl ganska stort, aghit?

jag och jullan ska köpa gymkort också! Tre gånger i veckan måste vi träna(eller hon, för att träna upp knät..) så det blir bra att komma igång igen känner jag. Allt blir väl roligare med en kompis, eller hur? :)
på lördag blir det att gymma och basta! Sedan på kvällen blir det mys hemma hos mig eftersom mamma åker på kryssning. Så julia och lisa sover iallafall över hos mig. Får se om Linnéa och Isabelle(kommer?) sover över också. :) Kommer troligen beställa hem lite thai och mysa riktigt ordentligt.

blir ett riktigt långt inlägg men har så mycket att säga! för det första! Jag vet inte hur det blir med peace and love längre.. alla bangar ju ur känns det som. Men Lisa ska iallafall dit så jag kanske sover(?) och umgås med henne och Karolina, if I may? :) aja, det löser sig. Sommar'n är efterlängtad nu kan jag säga! men nu ska jag kika på tv.

take care,
pussas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback