10/02 -09

tänkte att jag skulle hinna skriva ett litet inlägg innan jag somnar, är dödstrött!

helgen spenderades som sagt med brudarna. Hade ruskigt kul! Kika på melodifestivalen hann vi också med. :)
söndagen kom mamma  hem, jag och emma fick lakritspipor<3 och nå mer i citronsmak! mums

veckan har bara rullat på som vanligt och har inte vart nå speciell. Vet dock inte varför, men jag är jättestressad just nu. Inte för vi har mycket, för det har vi inte.. eller ah, vi har haft mer prov/förhör förrut än vi har nu, men har engelska och spanska tills på torsdag och matteprov på fredag som jag känner på mig att jag kommer faila...

idag har jag inte gjort särskillt mycket. Jag kom hem och bakade en kladdkaka, sen satt jag på lipstick jungle avsnitt och sedan åkte jag med mamma och emma och handlade lite. Efter det satt jag på Bolt, haha, jag tycker att den var värsta kul. Fast det beror väl på vilken humor man har, men jag har ganska sjuk humor så ah. :) Sen kikade jag på fler lipstick jungle avsnitt. Det är så jevla bra!!

Imorgon blir det att gymma med jullan efter skolan. Detsamma på fredag, gyyyym!
Men nu ska jag nog hoppa i säng! Vill bara gratta sötaste kusinen, Isabella! Bruden fyllde 14baaast 8/2! :*

puss & sovgott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback