24/02 -09

har inte uppdaterat på ett bra tag nu. Vet inte varför faktiskt. Har väl varit lite mycket i skolan den sista veckan. + att jag "upptäckte" one three hill, så jag har fått ett beroende-sug av det! Kan sitta hela dagarna, haha, blir varken hungrig eller trött. Men Idag ska jag ta mig i kragen och gå ut med mina bruttor. Blir troligen att käka semla, eftersom det är fettisdagen idag! :) Och sen blir det väl att gå hem till någon av oss och göra det vi är bäst på(?) snacka skitsnack, as usually! ;) haha, närå. Men blir att kackla på ordentligt i think!

Storasyster, Emma, fyllde 22 i torsdags, den 19 februari! Jag gav henne 2st stora glaskupor(?) i olika storlekar. Hoppas att dem blev bra iallafall!

Ah, eftersom jag har kollat på oth dem senaste dagarna och dessutom kollat klart på hela första säsong, så hörde jag en låt i slutet som jag tycket jag kände igen.. Jag började "nynna" på den och kom fram till att jag hört den från Leona Lewis - run, men det var ju inte hon som sjöng utan Snow Patrol! Dem var dock mycket bättre, om ni frågar mig!
Så jag sitter och lyssna om och om igen på den. ;)
Men nu ska jag ta och sminka mig och fixa!

pusss!



» Emma

din present passade perfekt! tack syrran ;D

2009-02-24 // 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback