26/02 -09

aop, i tisdags var  jag ju med mina brudar som sagt, Linnéa & Julia. :)  Vi gick först in på skönt under och så köpte jag en Friis och Company-väska +en likadan nessesär(?) båda på rea, så det vart bara 275:- !! Tror dock att dem flesta i stan inte vet att dem har sådana väskor där, dom kostar liksom 200:- för en väska och det ursprungliga priset är 699:- tror jag! så det är konstigt att inte folk köper dem, dem är ju skitsnygga!

friis&Company
iallafall,så gick vi och köpte oss en varsin baguette och traskade hem till Linnéa, satt och käka och pratade på som tusan! Dem hade också hembakade samlor så vi tog en sådan också! Vi var väl kvar till sisådär 7-8? då gick jag iallafall hem.
haha och såklart(!) trillar jag och får ont.. :( jag vill bara ha vår nu alltså!

onsdag hände det inte särskillt mycket. Jag sov halva dagen och kikade lite på oth och sen åkte jag till syrran vid 3 och så slutade hon 6, då gick vi och handlade och sedan hem och lagade fläskfilé, potatisklyftor och bea, mums! :} så sov jag över där, blev väl sista natten för mig där i lägenheten. Hon ska ju faktiskt flytta till en annan(lite mindre) lägenhet i helgen. Blir nog riktigt bra, mysig är den iallafall!
Så imorse åkte vi med mamma och hämtade nyckeln och sedan släppte vi av henne vid jobbet så stack jag och mamma upp till gallerian och hämtade h&m-paket! :) Fick äntligen min bikini och min munkjacka! +att emma hade lite kläder också. :) Har också varit/är underbart väder idag! Fast nu börjar det bli lite mulet.

Ikväll blir det nog att vara och sova över med brudarna igen! blir nog riktigt mysigt! Vet dock inte vart vi ska vara än. Om dem sover här blir det ju lite pjåkigt eftersom dem är allergiska mot gunvald(missen), fast det är ju jag också, fast kanske inte lika illa som dem. Men jag skulle aldrig kunna ta bort gunvald pga min allergi!

ojj, nu blev det ett långt inlägg. menmen! :)
nu ska jag lägga mig i sängen och mysa framför oth<3 ;)

take caaare ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback