08/02 -09

haha, julia trodde nyss jag pratade om att någon kraschat ett pepperkakshus. hahah, och lisa snarkar på hon! Men man vill ju inte sitta själv, så jag skriker till julia då och då så hon inte hinner somna! så snäll e jag. :)

kvällen var iallafll skitkul! jag, lisa, julia & linnéa var det. Men först åt jag, lisa och julia thai, mums! :) Sedan så kom Linnéa. Vi kikade lite på melodifestivalen, körde sanning eller kons. med sånt där kortspel, hahahhaha!
så vart det lite dans också, hah! dunka musik hann vi med också, passade ju på när vi var ensama! ;)
Vi kollade iallafall på seven pounds, och fyfaaan va vi grät! hur mycket som helst och lisa sov typ, haha! fast vaknade av sitt larm som hon satt. Men alltså man måste se seven pounds, den är fan bäst! om man gillar att gråta iallafall.
efter filmer gick vi med Linnéa hem i snödrivorna, sedan hem igen. :)

gymmet gick också riktigt bra! blir att gymma 3-4 dagar i veckan nu. Julia ska ju träna de, eller ja hon måste ju det. Så jag är hennes träningskompis! :)
tack tjejer iallafall för en toppenkväll! :)
<3
nu ska vi sova, eller jag ska väcka sjusovarna och lägga oss där vi ska sova!


puss & gonatt
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback