07/01 -09

ah, imorse när jag vaknade, eller ah, snarare vid lunch, gick jag upp och bakade helt plötligt, haha! vet inte riktigt hur det blev, men funderar på att sätta på en film snart och ta en kaka med glass som jag bakade, mums! dem vart dock lite väl stora. haha

idag, vid sex kommer moster annika och hämtar mig och sedan emma, så ska vi åka och kika på en lägenhet till emma. det var någon på annikas jobb som hade någon tror jag. en tvåa iallafall, 80 000 tror jag? aja, vi ska iallafall dit vid sex. sen följer jag nog med emma hem till henne, och hon ville också beställa thai, så blir väl det idag igen då, haha! men hur kan man säga nej till det egentligen? ;) får gotta sig lite nu, dagen före skolan börjar. så det blir att mysa hos syster ikväll!

men som sagt, nu ska jag sätta på en film och äta lite onyttigheter!




laaaater!

                                                                                            



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback