06/01 -09

har inte skrivit på ett bra tag nu, men!

ah, här om dagen gick jag, emma och anders på bio, the day the earth stood still, jag själv tycker att filmen var bra! handlar ju om klimatförändringarna och allt om miljön och det. men jag tycker om sådant! :)
sen kom väl helgen och jag åkte till papi. tog det mest lungt, som jag brukar göra när jag är hos honom. men på söndagen åkte vi ut till farmor och farfar i koberga, husby. ;) Är så mysigt att vara där ute, är något speciellt iallafall !

igår, måndag, så käkade jag, mamma, emma och anders på en & en halv, ruskigt god mat. jag tog klassiken, fläskfilé, potatisklyftor med bea-sås, hur gott som helst alltså! ah, när vi käkat och tagit en efterrätt/drink kom storasyster, ann-sofie, henrik och kristoffer! så dom gjorde oss sällskap en stund. :)
vi käkade väl för att det typ var trettondags-afton och för att anders åkte tillbaka till halmstad idag. men som sagt, det var riktigt trevligt.<3

idag har jag sovit ut, sedan så åkte jag till linnéa ;* och därefter kom julia :) så pratade vi en massa, har ju inte träffats så mycket, inte typ på en vecka? men ja, vi pratade en hel del, sen gick vi och köpte lite tahi som vi tog hem och åt. jävligt gott var det! & trevligt. alltid trevligt med er brudar<3 och jag fick ju min julklapp av linnéa också! naomi campbell, seductive elixir, parfym-bodylotion-showergel! ;*

har väl inte så stora planer inför morgondagem antar jag. eller jag har iallafall tänkt städa upp på mitt rum så jag har det rent när skolan börjar. ska nog ha en riktig emelie-dag! blir att fixa naglarna, ta på sig en ansiktsmask och kika på kläder som jag ska beställa till våren! ;*

nästa vecka åker iallafall jag och jullan till borlänge och shoppar som tokar, me liike!
men nu måste jag ta och sova, om jag ska kunna somna imrogon och gå upp på torsdag så ah.. call me crazy, men jag har sett fram emot att få börja skolan igen! alltså inte tidiga mornar men ja. är så himla rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen! men ja, som sagt, ska bli skönt att komma igång igen som vanligt. nationella och gymnasiumpapperen väntar..
 
hm, lägger ut en gammal/älskad goding!
jeff buckley- hallelujah

puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback