08/01 -09

första skoldagen avklarad. när man väl börjat skolan och allt blir som vanligt, tycker jag det känns som det knappt hänt något, alls! att vi inte haft något lov. hm, allt bara blir som vanligt, samma visa hela tiden. känns så enformigt mitt liv, men ja, nog om det!
somnade tillslut klockan två igår kväll. jag förstår inte varför jag aldrig kan sova om nätterna? eller jo, haha! jag sov väl lite för länge igår. men aja, jag klarade mig på fem timmars sömn! och jag kom i tid idag faktiskt! tro det eller ej, but I did! :)
är iallafall skönt att det är fredag imorgon, hade inte klarat mig annars, haha!

hm, i helgen händer det nog inget särskillt tror jag. inte vad jag vet iallafall. får väl se vad som händer.
nästa vecka åker ju iallafall jag och jullan, som sagt, till borlänge och shoppar! efter vi vart och shoppat funderar jag på att beställa hem lite vårkläder också!

om en kvart ska jag och mami åka och hämta emma, så ska vi kika på en till lägenhet.
den vi kollade på igår var heeelt underbar tyckker jag! så himla fräsch, me like! skulle fan kunna flytta in i den jag. men det var ju en bostadsrätt som hon måste köpa då.(?) men ja, vi ska kika runt lite mer om det finns något mer fint!

åhå, jag kan knappt vänta tills sommaren, sommarkänslor på hög nivå!
tänk liksom; p&l, norn, sol & bad och massa mer! låter så härligt och jag vill ha vår NU så sommaren kan komma någon gång! det snöar liksom fortfarande.. men ja, iochförsig är det ju bara januari, meen ändå. 

men nu ska jag ta och byta om lite, sen kika på lägenheten,
sen nytt avsnitt av 90210! ;*

pussas
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback