09/01 -09

jag har vart otroligt trött idag, har inte sovit så mycket som jag behöver men ja, det är skönt att det är helg iallafall. även om vi bara gått två dagar är jag helt slut!
ah, vi fick reda på hur vi ska lämna in våran ansökan till gymnasiet idag. jag är så nervös inför sånt där när man väl lämnar in det, vet inte varför, men  jag tror alltid att jag ska klanta till det eller så.
aja, idag när jag gick hem från skolan var det underbart väder! strålande sol och blå himmel, var inte så kallt heller faktiskt.

jag som var så trött drog hem twilight, sjuuukt bra film alltså! helt underbar!
sen kom syster vid sex iallafall och käkade  med oss, så kollade vi lite på let's dance, men jag och emma satt mest vid datorn och fixade min blogg lite, tack för hjälpen! ;*

imorgon blir det kanske att kika på innebandy med lisa? vid sex tror jag, tjejerna möter mora! om ni inte har något annat för er kan ni ju gå dit och ge dem lite stöd, det är i vasahallen iallafall.
annars blir det nog en slapp helg, villa upp sig och så!
men nu funderar jag på att fixa lite på mitt rum, vädra lite(för det är så jävla varmt) och sedan sätta på en film. kan ju bli twilight igen, men får se, sen blir det att sova!
och för er som inte sett filmen, kan jag luungt rekomendera den! den är romantisk men också action. snyggingar i huvudrollerna är ett plus också!


god natt,
puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback