11/01 -09

helgen har varit ganska seg. jag har bara suttit och myst med massor av filmer och slöat! så ja,, jag har inte gjort något särskillt alls! eller idag vid sex åkte jag och mamma till moster annika som hade "ljus-party" hemma hos sig. är ganska mysigt faktiskt! massor med tända ljus, fika och så får man sitta och lyssna när en tjej berättar om vad det finns för olika ljus och ljusstakar. finns otroligt goda lukter! jag och mamma köpte päronchampagne-lukt och smultron&tranbär(?). +en pressent till emma. ;)

imorgon blir det skola också. efter funderar jag på att gå upp på stan en sväng? köpa en försenad julklapp till isabelle och kanske kika in på skönt under, eftersom jag har presentkort där. jag funderar iallafall på att titta på en väska där ifrån, en friis & company! :) men får se hur jag gör med det. och på onsdag eller torsdag blir det att åka till borlänge och shoppa med jullan! efter det klickar jag hem lite vårkläder .<3

gah, kan knappt hålla mig inför våren, sommaren, lov och p&l! någon mer som ska på festivalen? :) jag har iallafall inte bestämmt mig än om jag ska sova där eller inte! hmm, vi får se hur jag gör, ska höra med några av tjejerna också!
men nu måste jag borsta och fixa tänderna sedan sooova om jag ska orka upp imorgonbitti!

nattinatt !


schnygging
snygging på bilden! :*


» Emma

mee tooo <3

2009-01-12 // 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback