15/01 -09

ah, sitter här med färg i hela håret! Jag la i mer färg i hårbotten och så :) så ni blir jag helt mörk, eller ah, det ska vara mörkbrun!
igår var jag iallafall hemm från skolan. hade sjukt ont i magen, trodde jag skulel spy! usch. som tur gick det över under dagen. Men jag pluggade lite iallafall och tränade lite eller dansa! haha

idag var jah uppe och skulel till skolan igen! dagen gick ganska seg, men det var ganska slappt ändå! ;)
slutade vid 3, då gick jag med jullan och linnéa till stan så kikade jag och julia om vi fått in våra pengar, så köpte jag julklapp till isabelle(!!) och så gick vi in på Skönt under då, eftersom jag har pressentkort där! skulle kika på en väska. men då sa en tjej som jobbade där att dem hade rea den 26 januari på väskorna, en del iallafall. Så jag går dit då istället. :)

imorgon är det först skolan som gäller, sedan åker jag med julia till borlänge och shoppar! :D
Är en del jag ska kika efter, en ny sport-bh bland annat! såg att kenza hade en som hon sa var riktigt bra. Så ska kolla om den finns där! :)

men nu måste jag skölja ur mitt hår, sen så blir det sleeptime!
 
ppösss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback