19/01 -09

inte skrivit på ett tag nu men aja..

i fredags åkte ju iallafall jag och julia till borlänge och shoppade lite! :) hittade inte så mycket faktiskt men var nöjd över det endå. hade riktigt trevligt som jag alltid har med den bruttan! +att vi fick vara med om ett och annat äventyr.. ;)
det här köpte jag ;

en svart kjol, som man har uppe vid midjan, 149:- från JC
en mörkblå t-shirt med vita prickar på, 149:- från JC
ett par gråa leggins/jeans, 229:- från veromoda (pieces)


sedan åkte jag med emma till papsen på kvällen. vi käkade pizza och myste.
på lördagen åkte jag, pappa & cath till avesta och letade efter en ny kostym till pappa. Eftersom att han ska åka till Dubai på fredag. Han ska kika på byggnaderna, gå på kurs och ha allmänt roligt med kompanjonerna! ah, men han behövde iallafall kostym för att dem skulle på typ världens bästa hotell, så då får man inte ha "vardagskläder", då kommer man inte ens in! haha, sju stjärnigt också, visste inte ens att det fanns över fem? aja, han ska dit i en vecka. lyckost!
men vi hittade ingen kostym, så på söndagen bar vi iväg till borlänge, och då följde syrran med också! Hittade där en iallafall. ooch jag fick nya skor! sånna här reebok som jag alltid velat ha. fick dem av pappa, tackkk<3

åkte hem till mamma på söndagkväll sen då. så satt jag mest och kikade på kläder på h&m, ska beställa nu tror jag! :)
sedan blir det att plugga, har biologi tills imon, förhör och sånt.. uh!
känns som det var hur länge som helst sen det var lov, även fast det bara var någon vecka sedan! aja, är bara att bita ihop! snart är det helg igen får man hoppas.

yes, på lördag blir det myskväll hos lisa med tjejerna! <3 ska käka ruuskigt gott och bara njuta! kika på film på störskärm ska vi också göra! ;* can't wait! '

grattis till alla henrik idag också, grattis på namnsdagen!

laaater ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback