23/01 -09

inte skrivit på ett tag nu, men har lite bråttom så får bli ett kort inlägg!

i onsdags gjorde jag inte mycket alls, blir bara chill nu när det är skola, blir så trött! kikade väl iallafall på 90210 och gossipgirl. Och så bakade jag en kladdkaka också! ;) mums

På torsdagen gjorde jag heller inte så mycket. städade upp på rummet och kikade på andra avenyn! annars tog jag det lungt bara.

idag, fredag, är det ju skola iallafall.. sen går jag och brudarna och shoppar lite ätbart till på lördagen då vi ska ha myskväll hemma hos lisa! :D storbild är alltid bäst! haha, kommer nog bli sjult roligt.
Vi ska iallafall äta fläskfilé & potatisgratäng, chips och onyttigheter! najsii ;* hah

men nu måste jag skynda!  skolan väntar.

pusss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback