24/01 -09

madmadmad! uh, är riktigt sur alltså!!1 vill inte prata om det(för det är sådan liten sak och jag skäms) men jag måste skriva av mig lite! hm, syster ringde och sa att dem skulle på innebandy(dem=emma & anders). och jag vart absolut sugen på att hänga med, men då skulle dem dra kvart/tjugo över 2. så jag tänkte att jag hinner ta en snabbdusch innan! så fråga jag mamma om skjuts så påminde hon mig om att jag mste hjälpa henne och skotta...... eftersom hon har diskbrock(?) ah, så ja.... så jag skulle inte hinna båda att duscha och skotta innan kvart över liksom..... och tro mig när jag säger att ingen vill se mig just nu, kan fan inet gå ut så här, oduschad! uh. nu vart jag sur. men är bara att tänka på ikäll dåeåeå. men jag är fett sur, vill ha sönder något just nu. slagpåsen skulle sitta mer än fint just nu.
och jag vet att det är jävligt töntigt att bli sur över en sådan sak, men jag blev det och ja, jag kan ikke ändra mig såå.. 
vill bara gå och lägga mig i sängen, dra ner rullgardinerna och skrika!
men känns väl liiiiiiite bätter nu iallafall,. ska inte tänka på det nu, men jag kan liksom inte släppa det! har inte sett en match sedan, ah jag kommer inte ihåg senast! är fan hemskt. och jag som ska ha gått på sporten i fan 7år? eller något. ah, det är galet, snön förstör allt. ingen vill ändå inte ha det, eller ah, jag vill inte ha det iallafall! även om det bara är januari...


lalaalater!

snowie


» Emma

whta's up with the bad mood? huh?

2009-01-25 // 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback