26/01 -09

idag sov jag mer än jag brukar faktiskt. somna väl runt elva så sov åtta timmar, så jag var knappt trött imorse. Eller jo, det är klart  jag var trött och skulle mycket hellre ligga kvar i sängen och mysa, men icke!
trotts det kom jag försent... haha, I'm a joke!
skolan gick snabbt! har funderat ett tag på att göra en kjol på syslöjden, så ska börja med den nästa vecka. :) Den ska vara svart, hög i midjan, ganska kort, tajt där uppe och fluffig och veckad 'under' och så ska jag ha fickor(fast dem ska vara typ genomskinliga)! haha, får se hur det slutar.. ;)

när jag kom hem kikade jag på Changeling, men jolie. En riktigt bra film(enligt mig) och sann också! Gör det ännu mer hemskt. Men jag tänker inte berätta vad som händer, då får ni se den isåfall! men jag kan lungt rekomendera den.
Kerstin(min hk lärare) ringde nu på kvällen också! hon berättade att vi inte har någon profil så vi får sooovmoorgon! :D så börjar halv elva imorgon! mycket härligt. :)

men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa tills imorgon, funderade på att ha platt hår imrgon med vi får se om jag orkar platta det. Isåfall måste jag ju börja idag.
aja, får se hur det blir. dusch nu!

godnatt,
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback