31/01 -09

aho, sista januari.. vad ska man säga? skön chilldag! ihi, det passar in på denna dag.
jag vaknade imorse av att pappa kom, runt halv9 typ. så jag klev upp eftersom jag inte kunde somna om! gick ner och kramade om honom å så. sedan fick jag lite presenter;

Lacoste -touch of pink parfym, body lotion & shower gel
Tuggummi & Läkerol

tack pappa<3

lacoste -touch of pink 

ikväll blir det att vara hemma och ta det lungt. ska bara vila upp mig inför kommande veckan. har np på tisdag och torsdag i svenska. religionprov har vi också, buddhismen. ska nog ta och läsa lite om det nu tror jag. eller om jag lägger  mig i ett varmt skönt bubbelbad och läser lite? hm, lockande! inte så mycket med läsandet, men badet! ;)

måste bara berätta! pappa berättade imorse att den där kursen han nu varit på i dubai skulle bli 2011 i amerika, typ NEW YORK! alltså, att åka dit är min dröööm! om han ska dit vill jag fan med. annars blir jag lagomt avis! ;) haha, vart som helst i amerika är typ min dröm, men speciallt typ, new york och kalifornien(LA) ! dit ska jag, någon gång iallafall!
men nu blir det nog att ta ett varmt bad som sagt!

take care,
pusss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback