23/01 -09

mjao, sitter här med min mage och viker mig. sjukt ont! huvudvärken gör det heller inte så mycket bättre! uhh. känns som jag kommer spy snart. men har iallafall tagit en ipren så borde gå över snart. gjorde lite yoga-övningar också, stäckte ut ryggen och så. känndes faktiskt bättre då, både i magen och ryggen. jag har jämt haft så ont i ryggen. blev nog sommarn när jag satt inne hela tiden vi datorn, jag växten väl troligen då och så blev det fel? nej jag vet inte, men drygt är det!

nu sitter jag och äter glass, kunde fan inte hålla mig. köpte den ju igentligen till imorgonkväll! eller jag fick den av emma ;* men nu sitter jag här med ben&jerry's och smaskar medans jag viker mig. haha
jag kikar också på massa björn gustavsson klipp på tuben. ;) så underbar alltså!
meen, jag saknar sommaren alldeles för mycket nu alltså! gråa dagar är inte allskul! usch, vill bara ha vår och sommar!

är dödstrött nu faktiskt redan! ska nog fixa sängen(somhar fullt med kläder och skit på sig) och göra mig klar inför kvällen, kanske blir det att ladda hem en film! :)

imorgon åker jag kanske till avesta en sväng med mamma och nobbe. blir att shoppa isåfall! sen åker jag väl till lisa och har' the best time of our lives!
haha, kan lät lite överdrivet, men om det blir minst lika kul som sist så jaaa ;) loveugirls ;*

trevlig helg,
kyss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback