äntligen lite sol!

idag sov jag ut, igen. Vart sent igår, men aja.. jag har kikat lite på oth, och nu såg jag att det är ju värsta soligt ute! så har precis bytt om och och tagit fram solbrillorna! ;) ska strax ut och lägga mig. Ska bara låta min mobil ladda lite så jag kan lyssna på musik! :)
Vid sex åker jag och hämtar upp emma och anders, sen åker vi upp till deras kompisar, Kajsa & Pierre, för att kika på en kattunge! :) iih, älskar kattungar, så himla söta! Kanske det blir att hjälpa emma packa lite också, eftersom dom flyttar om en månad. Dom flyttar då till en större lägenhet mitt i stan. Så nu när dom ska få det lite större ska dom nu kolla på en kissemiss! :)
aja, nu ska jag skynda mig ut så inte solen försvinner!!

laater!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback