give it 2 me

ao, är sjukt svettig efter min jävla städning, haha! ska strax ta en snabbdusch, sen kommer mamma så åker vi hem till mormor! Jag tycker livet driver lite med mig. Eller vad man nu ska säga.. Är fan inte på humör för att nått mer ska gå snett nu! Jag har ju inget minneskort (längre) på mobilen, eftersom jag tappade det i fredags. Så måste väl gå upp till expert och kolla om dom har ett nytt jävla minneskort... de är så sjukt. alla mina bilder, filmer &  musik.. hm putts veck! så om någon hittar ett blått minneskort är det mitt! inte för jag tor det kommer hända, men om, så får ni mejla mig här! :)
Igentligen kan jag ju köpa en helt ny mobil. men jag hade tänkt shoppa innan skolan ju.. Så får önska mig en ny eller något när jag fyller år i höst!
aja, nu ska jag hoppa in i duschen, sen mormor som sagt.

laaater!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback